Töölön kirkko 90 vuotta: Lasten juhlamessu

su 4.10. klo 12.00 – su 4.10.
Töölön kirkko 90 vuotta 2020. Logossa on vaaleanpunaisella pohjalla valkoinen piirroskuva Töölön kirkosta.

Töölön kirkko

Messussa otetaan käyttöön uusi Töölön kirkon kastepuu.

Messussa mukana pastorit: Markus Lehtimäki ja Tuomas Meurman

Lastenohjaajat: Sirpa Huhtamäki ja Satu Antila

Kanttori: Tuomas Karjalainen

Messussa otetaan käyttöön Töölön kirkon kastepuu, johon kerätään vuoden aikana Töölön seurakunnassa kastettujen lasten nimet. Messuun ovat tervetulleita kaikenikäiset, vauvasta vaariin.

Noudatamme tapahtumassa voimassa olevia turvallisuussuosituksia. Messuun Töölön kirkkoon mahtuu istumaan 1,5–2 metrin turvavälein noin 100 henkilöä. Istumapaikat on merkitty kirkon penkeille. Samaan talouteen kuuluvat henkilöt voivat istua keskenään ilman turvavälejä.

Tapahtuma on osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumia. Töölön kirkko täytti 90 vuotta huhtikuussa 2020. Jaa tunnelmasi juhlavuoden tapahtumista sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #töölönkirkko90.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuosi -tapahtuma Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta