Nukketeatteri Ofelia esittää: Mörön unisukat

ti 15.9. klo 11.00 – ti 15.9. klo 11.30
Töölön kirkko 90 vuotta 2020. Logossa on vaaleanpunaisella pohjalla valkoinen piirroskuva Töölön kirkosta.

Töölön kirkko

Nukketeatteri Ofelia esittää koko perheen nukketeatterinäytöksen Mörön unisukat. Esitykseen on vapaa pääsy ja sen kesto on noin 30 min.

#töölönkirkko90

Nukketeatteri Ofelia esittää koko perheen nukketeatterinäytöksen Mörön unisukat. Esityksen kesto on noin 30 min. Esitykseen on vapaa pääsy. Noudatamme tapahtumassa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Nukeilla näytteleminen, käsikirjoitus ja toteutus: Anne Lihavainen
Musiikki: Arto Kylmänen
Ohjaaja: Oili Sadeoja

Tapahtuma on osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumia. Töölön kirkko täytti 90 vuotta huhtikuussa 2020. Jaa tunnelmasi juhlavuoden tapahtumista sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #töölönkirkko90.

Jussi-jänis on menossa nukkumaan. Oma sänky on lämmin ja turvallinen, mutta peiton alla Jussin mieleen hiipii kaikenlaisia ajatuksia pimeästä. Jussi ei saa unta. Siitä alkaa seikkailu, jonka aikana Jussi tutustuu pieneen Mörköön ja he menevät yhdessä tapaamaan herra Pimeää. Jussi huomaa, että Pimeän sylissä ei voi tapahtua mitään pahaa. Mörön unisukat on tarina pelon voittamisesta, ystävyydestä ja unisukista. Näytelmä perustuu Nina Haikon kirjoittamaan samannimiseen kirjaan.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille

Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuosi -tapahtuma Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta