Perhemessu

Temppeliaukion kirkko

14. sunnuntai helluntaista.

Sanoin, sävelin ja visualisoiden

Perhemessu on lapsille ja lapsiperheille suunnattu messu.

Liturgia: lapsi- ja perhetyön pastori Emilia Kuusisto, kanttori: Leena Tiitu

Mukana messussa ovat Töölön seurakunnan lastenohjaajat Sirpa Huhtamäki, Satu Antila ja Hanna Ristola. Kirkkokahvit tarjoillaan messun jälkeen seurakuntasalissa. Noudatamme tilaisuudessa voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä.

Rovastikuntamme messuista Kallion kirkon messu on katseltavissa YouTubesta Kirkko Helsingissä -kanavalta suorana lähetyksenä kello 10. Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Kirkko Helsingissä -YouTube-kanava Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta

seurakuntapastori
Topeliuksenkatu 4

Töölön kirkon alue. Lapsi- ja perhetyön pappi.

Olen 34-vuotias lapsi- ja perhetyön pappi. Vastaan Töölön kirkon messu- ja musiikkielämästä, mutta työskentelen laajasti koko seurakuntamme alueella. Messujen ja toimitusten lisäksi voit bongata minut esimerkiksi perhe- ja puuhamessuissa, koulujen ja päiväkotien kirkoissa, Meilahden esikoisvauvakerhossa tai vaikka perheleirillä.
Luonteeltani olen iloinen ja sosiaalinen. Tasa-arvo, ihmisoikeudet ja lasten oikeudet ovat minulle tärkeitä arvoja. Palvelenkin kaikkia pareja ja kaikenlaisia perheitä tasa-arvoisesti. Pappisvihkimykseni sain tammikuussa 2018, sitä ennen toimin toisessa ammatissani opettajana. Vapaa-aikani vietän 4-vuotiaan lapseni kanssa, lenkillä tai musiikin parissa.
Tule rohkeasti juttelemaan!