Tutustu Töölöön -bussikierros

to 3.9. klo 17.00 – to 3.9. klo 18.40

Uusille Töölön seurakuntalaisille

Töölön seurakunta tarjoaa uusille seurakuntalaisilleen opastetun Tutustu Töölöön -bussikierroksen uuden kotiseurakuntansa alueella!

Maksuttomalla bussikierroksella tutustutaan Töölön seurakunnan alueen historiaan, kirkkoihin ja tiloihin sekä tämän päivän tarjontaan. Kierrokseen sisältyy vierailu kansainvälisesti tunnetussa Temppeliaukion kirkossa.

Opastettu bussikierros torstaina 3.9.

Lähdöt:

• klo 17 Pasilan asemahallin / kauppakeskus Mall of Triplan sisäänkäynnin edusta (Pasilansilta)
  • klo 17.20 Meilahden kirkko (Pihlajatie 16)
  • klo 17.40 Töölön kirkko (Topeliuksenkatu 4).

Mukaan bussiin voit nousta valitsemaltasi pysäkiltä.

Paluupysähdykset:

• klo 18 Pasilan asemahallin / kauppakeskus Mall of Triplan sisäänkäynnin edusta
  • klo 18.20 Meilahden kirkko
  • klo 18.40 Töölön kirkko.

Bussista voit nousta pois valitsemallasi pysäkillä.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteeseen toolo@guidehelsinki.fi mieluiten viimeistään viikkoa ennen valitsemaasi kierrosta. Mikäli bussissa on tilaa, mukaan otetaan myös ennakkoon ilmoittautumattomia seurakuntalaisia ja jo pidemmän aikaa Töölön seurakunnan alueella asuneita seurakuntalaisia.

Ota mukaasi Töölön seurakunnan syyskauden 2020 paperiesitteestä bussilippu, ja anna se oppaalle. Töölön seurakunnan syyskauden esite postitetaan Töölön seurakunnan jäsentalouksiin viikolla 33. Esite on saatavilla myös Töölön seurakunnan toimipisteillä. Toimipisteiden yhteystiedot löytyvät Töölön seurakunnan verkkosivujen Kirkot ja tilat -osiosta.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uuteen kotiseurakuntaasi!

• Aikuisille Aikuisille

Töölön seurakunta