Kymppisynttärit Linnanmäellä

la 8.8. klo 8.30 – la 8.8. klo 13.00
Ihmisiä vuoristoradan vaunussa.

Linnanmäki (Tivolikuja 1, 00510 Helsinki)

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kymppisynttärit siirtyivät toukokuulta elokuulle! Ilmoittaudu mukaan 7.6. mennessä.

Helsingin seurakunnat ovat kutsuneet vuonna 2010 syntyneet lapset perheineen juhlimaan ensimmäistä täyttä kymppiä Linnanmäelle!

Suomen hallitus päätti maaliskuussa, että yli viidensadan henkilön tapahtumat perutaan 31.5. asti koronaviruksen leviämisen ennaltaehkäisemiseksi. Kymppisynttärit Linnanmäellä -tapahtuma oli tarkoitus järjestää toukokuussa. Kutsut lähetettiin koteihin helmikuun alussa perheen kymmenvuotiaan lapsen nimellä.

Nyt meillä on ilo ilmoittaa, että Kymppisynttärit järjestetään elokuussa!

Toukokuun Kymppisynttäreille ilmoittautuneilla ja rannekkeen maksaneilla on automaattisesti paikka elokuun tapahtumaan. Mikäli uusi päivämäärä 8.8. ei sovi perheellenne, ota yhteyttä osoitteeseen verkkomaksut.hsrky@evl.fi, niin rahasi palautetaan takaisin.

Voit ilmoittautua mukaan elokuun Kymppisynttäreille, vaikka et olisi alun perin ilmoittautunut toukokuun tapahtumaan. Uusi ilmoittautuminen päättyy 7.6. kello 23.59.

Maksettujen rannekkeiden postitus aloitetaan viikolla 26. Tapahtumatietoja Kymppisynttäreistä päivitetään Helsingin seurakuntayhtymän verkkosivuille, jonne pääset alla olevasta linkistä.

‍Ilmoittautumislomakkeeseen ja sähköiseen asiointiin liittyvät kysymykset voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen prime-tuki.helsinki@evl.fi tai soittamalla arkisin kello 9–12 päivystysnumeroon (09) 2340 2477.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Lue lisää Helsingin seurakuntayhtymän kotisivuilta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Helsingin seurakuntayhtymä