Messu

su 5.7. klo 11.00
Meilahden kirkon alttari.

Meilahden kirkko

5. sunnuntai helluntaista. Armahtakaa! Hannu Hietalahti (l+s), Wille-Hermanni Riekkinen (avustaja), Pete Vuorio (k).

Messuun voi osallistua turvavälein enintään viisisataa henkilöä. Ehtoollinen jaetaan turvavälein käsihygieniaa noudattaen. Messun jälkeen ei tarjoilla kirkkokahveja.

Riskiryhmien huomioimiseksi Temppeliaukion kirkon messu on katseltavissa suorana lähetyksenä Töölön seurakunnan YouTube-kanavalla sunnuntaina kello 10.

Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä