Messu

Temppeliaukion kirkon alttari.

Temppeliaukion kirkko

5. sunnuntai helluntaista. Armahtakaa!

Messuun voi osallistua turvavälein enintään viisisataa henkilöä. Ehtoollinen jaetaan turvavälein käsihygieniaa noudattaen. Messun jälkeen ei tarjoilla kirkkokahveja.

Riskiryhmien huomioimiseksi messu on katseltavissa suorana lähetyksenä myös Töölön seurakunnan YouTube-kanavalla.

Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Töölön seurakunnan YouTube-kanava Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta

hallintokappalainen
Lutherinkatu 3

Temppeliaukion kirkko Hallintopastori, seurakuntaneuvoston sihteeri

Olen 45-vuotias pappi. Temppeliaukion kirkossa olen palvellut vuodesta 2008. Työssäni olen vuosien varrella ollut mukana monella työalalla kasvatustyöstä julistustyön johtoon. Nykyisin toimin seurakunnan hallintopastorina. Keskeisintä työssäni on aina ollut seurakuntaelämän ydin: Jumalanpalveluselämä ja toimitukset. Erityisesti niiden kautta kohtaamme seurakunnan koko kirjon vauvasta vaariin. Minut voi työssäni parhaiten tavoittaa juuri Temppeliaukion kirkosta tai myös seurakuntamme muiden kirkkojen palveluksista.

Harrastuksiini kuuluvat klassinen laulu, käsityöt, luonto ja liikunta eri muodoissaan. Perheeseeni kuuluu puolison lisäksi kolme poikaa. Vapaa-ajalla minut saattaa bongata kalastamasta poikieni kanssa Helsingin rannoilla tai tarkkailemasta lintuja jollain Helsingin ja Espoon parhailla lintupaikoilla.