Töölön kirkko 90 vuotta: Muskarifestarit

to 4.6. klo 10.00 – to 4.6. klo 10.30
Töölön kirkko 90 vuotta 2020. Ympyränmuotoinen Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden logo, jossa on kuva piirretystä Töölön kirkosta.

Töölön kirkko

Pop up -muskarifestarit ulkona Topeliuksenpuistossa. #töölönkirkko90

Tervetuloa pop up -muskarihetkeen Topeliuksenpuistoon Töölön kirkon tuntumaan! Ota mukaan 4.6. oma ämpäri ja lapio ja 11.6. oma nalle tai muu pehmolelu. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, vaan mukaan saa hypätä vaikka lennosta. Tule mukaan koko perheellä tai vaikka kahdestaan kummilapsesi kanssa! Sateen sattuessa Muskarifestarit järjestetään sisätiloissa Töölön kirkossa. Pop up -muskarihetken ohjaavat Töölön seurakunnan varhaisiän musiikinopettaja ja lastenohjaajat.

Muskarifestarit ovat osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumia, jotka jatkuvat syksyllä 2020. Seuraathan verkkosivujamme ja alla olevaa Facebook-tapahtumaa saadaksesi viimeisimmän tiedon juhlavuositapahtumista! Jaa tunnelmasi juhlavuodesta sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #töölönkirkko90.

Muskarifestarit ovat osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumia, jotka jatkuvat syksyllä 2020. Töölön kirkko täytti 90 vuotta huhtikuussa 2020.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden tapahtumat Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta