Peruttu: Tutustu Töölöön -opaskierros

to 7.5. klo 17.00 – to 7.5. klo 19.40

Ilmoittautuminen on päättynyt

Uusille Töölön seurakuntalaisille

Töölön seurakunta tarjoaa uusille seurakuntalaisilleen opastetun Tutustu Töölöön -bussikierroksen uuden kotiseurakuntansa alueella!

Maksuttomalla bussikierroksella tutustutaan paitsi Töölön seurakunnan alueen historiaan, kirkkoihin ja tiloihin myös alueen tämän päivän tarjontaan. Kierrokseen sisältyy vierailu kansainvälisesti kuuluisassa Temppeliaukion kirkossa.

Opastetutetut bussikierros 7.5.

Lähdöt:

• klo 17 Pasilan asemahallin / kauppakeskus Mall of Triplan sisäänkäynnin edusta (Pasilansilta)
  • klo 17.20 Meilahden kirkko (Pihlajatie 16)
  • klo 17.40 Töölön kirkko (Topeliuksenkatu 4)
  • klo 18–18.30 vierailu Temppeliaukion kirkossa.

Mukaan bussiin voit nousta valitsemaltasi pysäkiltä.

Paluupysähdykset:

• klo 19 Pasilan asemahallin / kauppakeskus Mall of Triplan sisäänkäynnin edusta
  • klo 19.20 Meilahden kirkko
  • klo 19.40 Töölön kirkko.

Bussista voit nousta pois valitsemallasi pysäkillä.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteeseen toolo@guidehelsinki.fi viikkoa ennen valitsemaasi kierrosta. Mikäli bussissa on tilaa, mukaan otetaan myös ennakkoon ilmoittautumattomia seurakuntalaisia.

Ota mukaasi Töölön seurakunnan kevätkauden 2020 paperiesitteestä bussilippu, ja anna se oppaalle. Töölön seurakunnan kevätkauden esite postitetaan Töölön seurakunnan jäsentalouksiin vuoden 2020 alussa. Esite on saatavilla myös Töölön seurakunnan toimipisteiltä.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uuteen kotiseurakuntaasi!

Lue lisää Tutustu Töölöön -opaskierroksista Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta