Resonanssi-klubi

ti 10.3. klo 19.00
Muusikko Esa Kotilainen syntikoiden ympäröimänä.

Temppeliaukion kirkko

Esa Kotilainen: Tellus with Visuals

Tervetuloa kevätkauden 2020 ainoaan Resonanssi-klubiin Temppeliaukion kirkkoon tiistaina 10.3. kello 18!

Kosketinsoittaja Esa Kotilainen esittää Resonanssi-klubissa koko soololevynsä Tellus (2019) tuotannon. Erityiskonsertissa VJ Jonne Pitkänen heijastaa Temppeliaukion kirkon rakenteisiin levyn universaalia teemaa tukevia visuaaleja. Konserttiin on vapaa pääsy.

Maamme arvostetuimpiin kosketinsoittajiin kuuluvan Kotilaisen viimeisin soololevy Tellus on ollut arvostelumenestys. Levyn julkaisukonsertti pidettiin viime vuonna Temppeliaukion kirkossa. Kotilainen on tullut tunnetuksi muun muassa Wigwam ja Tasavallan Presidentti -yhtyeistä ja Minimoog-syntetisaattorin soittajana. Lisäksi Kotilainen on kiertänyt esiintymässä useiden tunnettujen muusikoiden, kuten Hectorin, kanssa. Kotilainen on tehnyt useita soololevyjä, soittanut sadoilla levyillä ja säveltänyt musiikkia televisiosarjoihin, elokuviin ja teatteriin.

Miten musiikki ja tila vuoropuhelevat keskenään? Millaisia ajatuksia ja oivalluksia äänen ja vision kohtaaminen saa aikaan? Temppeliaukion kirkossa järjestettävien Resonanssi-klubien idea on synnyttää arvaamattomia ja mielenkiintoisia tilanteita ainutlaatuisen pyhän tilan ja erilaisten musiikkityylien kohdatessa. Resonanssi-klubin isäntänä toimii Töölön seurakunnan nuorisotyönohjaaja Mikko Saari.

Tapahtuma Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta