Tutustu Töölöön -opaskierros

la 7.3. klo 10.00 – la 7.3. klo 12.40

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ilmoittautumisaikaa on jatkettu!

Töölön seurakunta tarjoaa uusille seurakuntalaisilleen opastetun Tutustu Töölöön -bussikierroksen uuden kotiseurakuntansa alueella!

Maksuttomalla bussikierroksella tutustutaan paitsi Töölön seurakunnan alueen historiaan, kirkkoihin ja tiloihin myös alueen tämän päivän tarjontaan. Kierrokseen sisältyy vierailu kansainvälisesti kuuluisassa Temppeliaukion kirkossa.

Tutustu Töölöön -opaskierros 7.3.

Lähdöt:

• klo 10 Pasilan asemahallin / kauppakeskus Mall of Triplan sisäänkäynnin edusta (Pasilansilta)
  • klo 10.20 Meilahden kirkko (Pihlajatie 16)
  • klo 10.40 Töölön kirkko (Topeliuksenkatu 4)
  • klo 11–11.30 vierailu Temppeliaukion kirkossa.

Mukaan bussiin voit nousta valitsemaltasi pysäkiltä.

Paluupysähdykset:

• klo 12 Pasilan asemahallin / kauppakeskus Mall of Triplan sisäänkäynnin edusta
  • klo 12.20 Meilahden kirkko
  • klo 12.40 Töölön kirkko.

Bussista voit nousta pois valitsemallasi pysäkillä.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse osoitteeseen toolo@guidehelsinki.fi viikkoa ennen valitsemaasi kierrosta. Mikäli bussissa on tilaa, mukaan otetaan myös ennakkoon ilmoittautumattomia seurakuntalaisia. Kevään seuraavat opaskierrokset järjestetään 2.4. ja 7.5.

Ota mukaasi Töölön seurakunnan kevätkauden 2020 paperiesitteestä bussilippu, ja anna se oppaalle. Töölön seurakunnan kevätkauden esite postitetaan Töölön seurakunnan jäsentalouksiin vuoden 2020 alussa. Esite on saatavilla myös Töölön seurakunnan toimipisteiltä.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uuteen kotiseurakuntaasi!

Lue lisää Tutustu Töölöön -opaskierroksista Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta