Yhteisvastuu: Kirkkovuosi liikuttaa

su 1.3. klo 13.00 – su 1.3. klo 15.00

Maunulan ulkoilumaja (Metsäläntie 9, 00620 Helsinki)

Huom! Kirkkovuosi liikuttaa -tapahtuma järjestetään Ruskeasuon liikuntapuiston ratsastustallien sijaan Maunulan ulkoilumajalla. Yhteisvastuukeräys 2020 #yhteisvastuu #sinäriität2020 #minäkannatanyhteisvastuuta

Kävele ja lahjoita Yhteisvastuukeräykselle 1 snt/askel! Maksa työntekijäsi tai ystäväsi kävelemään esimerkiksi 1 km/10 € Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Leikkimielistä kisailua. Maksut Töölön seurakunnan kirkkoherranvirastoon, Meilahden kirkon seurakuntatoimistoon tai Maunulan ulkoilumajalle.

Maunulan ulkoilumajalla Mannerheimin Lastensuojeluliitto järjestää lapsille satujumppaa ja Kaisa & kulkurit -yhtye laulattaa.

Tapahtuma on osa Yhteisvastuukeräystä Töölön seurakunnassa 2.2.–30.4.2020.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille

Yhteisvastuukeräyksen kotisivut Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta, yhteistyössä Maunulan ulkoilumaja ja MLL Pasila