Hiihtoloman päiväretket

Meilahden kirkko

Meilahden kirkko, PIhlajatie 16

Ilmoittautuminen on päättynyt

Maanantaina teemme retken Töölön Kisahallille, jossa on mahdollisuus monipuoliseen liikkumiseen. Tiistaina retkeilemme Heurekaan. Keskiviikon retkikohde on Vesipuisto Serena.

Onko vanhemmat töissä tai vietät muuten vain lomaa kaupungissa? Lähde kanssamme huikeille retkille! Valitse mieluisin retki tai lähde mukaan vaikka kaikille kolmelle retkelle.

Retkien tukikohtana toimii Meilahden kirkko. Päivien kesto on noin klo 9-16. retkille ovat tervetulleita kaikki 1.-6. -luokkalaiset.

Retkipäivän hinta on 20€ (sis. matkat, lounaan ja välipalan). Retkillä mukana vähintään kaksi aikuista koulutettua ohjaajaa.

Maanantai 17.2.2020 Töölön Kisahalli

Hyppimistä, pomppimista, pelailua ja eri liikuntalajeihin tutustumista (max.25 lasta).

Tiistaina 18.2. Tiedekeskus Heureka

Tutkimista, testailua ja monenlaista nähtävää (max. 25 lasta).

Keskiviikko 19.2. Vesipuisto Serena

Uintia, vesiliukumäkiä, leikkiä ja sukelmtamista. Uimataito välttämätön! (max. 20 lasta).

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Töölön seurakunta