Scandinavian bluegrass -konsertti

pe 14.2. klo 18.00 – pe 14.2. klo 20.00

Meilahden kirkko

Konsertoimassa Lakeside Unit -yhtye

Tervetuloa Lakeside Unit -yhtyeen Scandinavian bluegrass -konserttiin perjantaina 14.2. kello 18 Meilahden kirkkoon Helsinkiin!

Liput: 5 €, lipunmyynti ovelta käteisellä klo 17 alkaen

Meilahden kirkossa kuullaan erityisen tunnelmallinen konsertti, jossa yhtye esittelee perinteisten bluegrass-kappaleiden lisäksi herkempää gospel- ja country-ohjelmistoaan.

Mats Wikström, laulu, kitara
Mika Korhonen, laulu, mandoliini
Milou Bonde, laulu, banjo
Ove Sundeson, laulu, dobro.

Ruotsalaisista ja suomalaisista muusikoista koostuva Lakeside Unit on bluegrass-yhtye, joka soittaa tyylin mukaisesti akustisilla soittimilla. Bluegrass-musiikin juuret ovat amerikkalaisessa blues- ja gospel-perinteessä. Perinteisillä bluegrass-soittimilla rakennetaan voimakas äänimaailma, jota täydennetään moniäänisellä laululla. Lakeside Unit on kotonaan niin festivaalilavoilla kuin kapakkajameissakin.

Konsertti Facebookissa Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta