VAPAAEHTOISTEN KOHTAAMISEN ABC-KOULUTUS

la 1.2. klo 10.00 – la 1.2. klo 14.00

Meilahden kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Koulutus on tarkoitettu jo toiminnassa mukana oleville vapaaehtoisille ja se antaa lisävalmiuksia kohdata seurakuntalaisia. Kaikissa seurakunnan vapaaehtoistehtävissä tarvitaan läsnäolon ja kohtaamisen taitoja, joten koulutus sopii kaikille vapaaehtoisille.

Lauantaina 1.2.2020 klo 10-14 Meilahden kirkolla, Pihlajatie 16

Koulutus on tarkoitettu jo toiminnassa oleville vapaaehtoisille ja se antaa lisävalmiuksia kohdata seurakuntalaisia. Kaikissa seurakunnan vapaaehtoistehtävissä tarvitaan läsnäolon ja kohtaamisen taitoja, joten koulutus sopii kaikille vapaaehtoisille.

Koulutuksen työpajoissa pohditaan mm. kannustamista ja vastuun kantamista itsenäisissä esim. ryhmänvetäjän tehtävissä.

Koulutuksessa tarjoillaan lounas.

Koulutus järjestetään yhteistyönä Töölön, Haagan, Pitäjänmäen, Munkkiniemen ja Kannelmäen seurakuntien kesken.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut 24.1.2020 mennessä vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Lauri Anttilalle, lauri.anttila@evl.fi tai 0503877154.

johtava vapaaehtoistoiminnan koordinaattori
Jalavatie 6 B

Meilahden kirkko Vapaaehtoistoiminnan tiimin tiimivastaava.

Olen vapaaehtoistoiminnan koordinaattori, jonka työnä on huolehtia ja mahdollistaa seurakuntalaisten ja alueella asuvien ihmisten seurakunnan toimintaan mukaan pääseminen toiminnan ja tekemisen kautta.  Töölön seurakunnassa on noin 50 eri vapaaehtoistehtävää, joten kaikille kiinnostuneille löytyy kyllä jokin tekemisen paikka. Minuun voi olla yhteydessä kaikissa vapaaehtoistoimintaan liittyvissä asioissa.

Minuun voi törmätä Meilahden -ja Tuomaan kirkoilla, Ruskeasuon seurakuntakeskus Rastissa ja kauppakeskus Triplan monitoimitila Fokuksessa, joissa pääsääntöisesti työskentelen vapaaehtoisten parissa. Kollegani vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Mari Munne-Kärkelän vastuulla on vapaaehtoistoiminta Töölön ja Temppeliaukion kirkoilla.

Vapaa-ajalla käyn torjumassa kiekkoja Helsingin jäähallissa ja talvella käyn avantouimassa Munkassa. Luonnossa liikkuminen on myös tärkeää minulle.