Pop-messu feat. Reeta Vestman

su 5.1. klo 17.00 – su 5.1. klo 19.00

Töölön kirkko (Topeliuksenkatu 4, 00260 Helsinki)

2. sunnuntai joulusta. Herran huoneessa.

Tervetuloa vuoden 2020 ensimmäiseen Pop-messuun Töölön kirkkoon (Topeliuksenkatu 4, Helsinki) sunnuntaina 5.1. kello 17!

Liturgia: seurakuntapastori Tuomas Meurman, saarna: seurakuntapastori Tinja-Mari Lammila

Artistivieras: Reeta Vestman

Reeta Vestman on näyttelijä, laulaja ja muusikko. Vestman on tehnyt muun muassa naispääroolit musikaaleissa The Saturday Night Fever (Kotkan Kaupunginteatteri), The Sound of Music (Kuopion Kaupunginteatteri), The Rocky Horror Show ja KAKOLA (Turun Kaupunginteatteri) sekä toiminut lauluvalmentajana eri tuotannoissa. Vestman on valmistunut näyttelijäksi Lontoon Royal Academy of Musicin musiikkiteatterin osastolta ja musiikin maisteriksi Sibelius-Akatemiasta Helsingistä.

Pop-messun jälkeen järjestetään jatkot ja kirkkokahvit seurakuntasalissa. Messun yhteydessä on saatavilla lastenhoitoa.

Pop-messu järjestetään joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina Töölön kirkossa kello 17. Pop-messussa on mukana vierailevia messupalvelijoita ja artistivieraita.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki