Onnelliset lapset

pe 6.12. klo 17.00 – pe 6.12. klo 17.45

Temppeliaukion kirkko (Lutherinkatu 3, 00100 Helsinki)

Suomen Lausujain Liiton itsenäisyyspäivän matinea

Suomen Lausujain Liitto järjestää perinteisen itsenäisyyspäivän runomatinean Temppeliaukion kirkossa 6.12.2019 kello 17. Matinean nimi on Onnelliset lapset, ja sen on ohjannut ohjaaja Misa Palander. Esiintyjinä matineassa toimivat näyttelijä Heidi Herala, Vuoden nuori lausuja 2020, näyttelijä Miiko Toiviainen ja Suomen Lausujain Liiton hallituksen puheenjohtaja, näyttelijä Eero Ojala.

Onnelliset lapset käsittelee Suomen Lausujain Liiton teemavuoden mukaisesti lapsuutta. Matineassa kuultavat runot ovat kotimaisten runoilijoiden käsialaa aina 1800-luvulta tähän päivään saakka. Runot käsittelevät lapsuutta niin lapsen, vanhemman kuin isovanhemmankin näkökulmasta aina syntymästä tuon puoleiseen saakka.

Vapaa pääsy.

Käsiohjelman voi halutessaan ostaa 15 euron hintaan.

Kuva: Misa Palander

• Musiikki Musiikki