Musiikkityöpaja nuorille

la 26.10. klo 13.00 – la 26.10. klo 16.00

Fokus kauppakeskus Mall of Triplassa (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)

Musiikkityöpaja 12–18 -vuotiaille

Hei sinä 12–18-vuotias, joka tykkäät musiikista ja haluat kokeilla erilaisia tapoja tehdä musiikkia ja rytmiä yhdessä! Nyt on sinun  tilaisuutesi tulla avoimeen työpajaan ja kokea kaverisi kanssa jotain aivan uutta.

Musiikkityöpajan ohjaavat hollantilainen Rohan Poldevaart ja Töölön seurakunnan Gospel Helsinki -kuoron johtaja sekä gospelkanttori Nina Pakkanen. Opetuskielenä on englanti, tulkkaus suomeksi. Musiikkityöpajapäivään kuuluu pieni tauko, jolloin on tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa. Musiikkityöpaja on maksuton.

Rohan Poldevaart on opettaja ja rytminen kuoronjohtaja Rotterdamin konservatoriosta, Hollannista, ja Vocal Statementin taiteellinen johtaja. Vocal Statement on projekti, joka keskittyy monimuotoisuuteen ja nuorten musiikkiin, puheeseen ja esiintymiseen kosmopoliittisessa maailmassa. Workshopissa työskennellään kehon äänten ja rytmin kanssa (embodied singing and body percussion). Työpajassa sävelletään oma kappale osallistujien ideoiden pohjalta.

Rohan Poldevaart is a teacher and rhythmic conductor from the Conservatory of Rotterdam in the Netherlands. He is the artistic leader of Vocal Statements, a project focused on diversity and youth singing, speaking and presentation in a cosmopolitan world. During the workshop participants compose their own song, based on their own ideas and ideologies. Their creativity will be the general motor of the project and form the artistic dimension of their own song.

• Nuorille Nuorille

Musiikkityöpajan Facebook-tapahtuma Linkki avautuu uudessa välilehdessä