Töölön seurakunnan työntekijät

Seurakunnassamme työskentelee yli viisikymmentä eri alojen ammattilaista. Seurakuntaneuvostossamme toimii kuusitoista luottamushenkilöä. Otathan meihin rohkeasti yhteyttä!

Lisäksi seurakunnassamme työskentelee useita kymmeniä tuntityöntekijöitä. Seurakunnan vapaaehtoistehtävissä toimii lähes viisisataa henkilöä.

Palvelemme puhelimitse maanantaisin, tiistaisin ja perjantaisin kello 10–15 numerossa 09 2340 6300 ja sähköpostitse osoitteessa toolo.srk@evl.fi.

Kirkkoherranvirasto, Mechelininkatu 32 a B, on avoinna asiointia varten tiistaisin kello 10-15.
Meilahden kirkon seurakuntatoimisto , Jalavatie 6 B, on avoinna asiointia varten maanantaisin kello 10–15. Toimisto on  kesä-elokuussa suljettu.

Varaukset kirkollisia toimituksia varten tehdään kirkkoherranvirastoon. Muunlaisten tilavarausten tiedustelut (mm. syntymäpäiviä, rippijuhlia, kokouksia tms. varten) tehdään sähköpostitse osoitteella tilavaraukset.toolosrk@evl.fi.

Palaute

Palautteesi on meillä tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, jätäthän yhteystietosi.

Heidi Syngelmä

diakoni

Mechelininkatu 32 a B

Länsi- ja Pohjois-Pasilan alueet.

Heidi Syngelmä