Ystävänpäivän pikadeitti

pe 14.2. klo 18.00 – pe 14.2. klo 21.00

Fokus, kauppakeskus Mall of Tripla, 5. krs (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)

Ilmoittautuminen on päättynyt

Noin 30–45-vuotiaille

Etsitkö uusia ystäviä, kokemuksia tai rakkautta? Kaikkea tätä voit löytää Töölön seurakunnan monitoimitila Fokuksessa järjestettävästä Speed Dating -tapahtumasta ystävänpäivänä kauppakeskus Mall of Triplassa!

Paikalle on saavuttava kello 18.30, ja deittisessio kestää noin kello 19–21. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille elämänkatsomuksesta riippumatta.

Sitovat ilmoittautumiset perjantaihin 7.2. mennessä osoitteeseen piia.klemi@evl.fi.

Menossa mukana ovat Töölön seurakunnasta kauppakeskuspappi Piia Klemi ja Fokuksen perheneuvojat Juha Pettersson ja Tuija Mustalahti.

Tapahtuman järjestää Töölön seurakunnan kanssa Deittisirkus, joka on kohtauttanut tuhansia ihmisiä ympäri Suomea.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Lue lisää Ystävänpäivän pikadeittitapahtumasta sikuille.fi-sivustolta Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Deittisirkus, Töölön seurakunta

turisti- ja kauppakeskuspappi / Tourist and Shopping Mall Priest
Lutherinkatu 3

Fokus, Mall of Tripla Pasila & Temppeliaukion kirkko. Virkavapaalla 30.6.2025 asti.