Töölön kirkko 90 vuotta: Taidebileet

pe 7.2. klo 18.00 – pe 7.2. klo 23.00

Töölön kirkon seurakuntasali

#Töölönkirkko90

Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Töölön kirkon seurakuntasalissa vietetään Taidebileitä 7.2. kello 18–23 musiikin ja taiteen merkeissä!

Tilaisuus on maksuton, ja se on suunnattu täysi-ikäisille. Tarjolla on ruokaa, juomaa ja hyvää seuraa!

Ohjelma:

• klo 18: Alkumalja (alkoholiton mocktail)
  • klo 18.15 Alustukset seurakuntasalissa: Miisu Viita ja savi, Heikki Huotari ja maalaukset
  • klo 18.30 viulisti Hannu Vasara
  • klo 19 Sirpa Huhtamäki, runot, Tuomas Karjalainen, piano
  • klo 19.15 Ruokabuffet aulassa ja DJ Mikko Saari
  • klo 20.30 Coverty-bilebändi (2 x 45 min)
  • klo 23 Taidebileet päättyvät.

• vihersalaatti
  • couscoussalaatti
  • perunasalaatti
  • fetatahna
  • pikkutomaatti
  • hummus
  • tzatziki
  • oliivi
  • capris
  • meloni
  • falafelpyörykät
  • cocktail-lihapyörykät
  • Eeron karjalanpiirakat
  • leipä, voi
  • kahvi, tee
  • pieni makea.

Taidebileissä esiintyy viulisti Hannu Vasara ja bilebändi Coverty, jonka jäsenistä suuri osa on 1980-luvun töölöläisnuoria. Yhtye soittaa sekä kotimaista että ulkomaista pop- ja rockmusiikkia Beatlesistä Abbaan ja Juha Tapioon.

Taidebileissä on mahdollisuus osallistua ohjattuun taidepajaan Miisu Viidan johdolla Töölön kirkon lastentilassa. Taidebileissä mukana on myös kuvataiteilija Heikki Huotari, jonka tauluja ja lasitöitä on esillä Töölön kirkon pienessä neuvotteluhuoneessa. Runonlausuntaa esittävät Töölön seurakunnan seurakuntapastori Jukka Valkama ja lastenohjaaja Sirpa Huhtamäki.

Mukana Taidebileissä ovat myös viulisti Hannu Vasara ja Töölön seurakunnasta kanttori Tuomas Karjalainen, seurakuntapastori Tuomas Meurman sekä nuorisotyönohjaaja, DJ Mikko Saari.

Töölön kirkko täyttää 90 vuotta huhtikuussa 2020. Tapahtuma on osa Töölön kirkon 90-vuotisjuhlavuotta.

Coverty-bilebändin kotisivut Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta

lastenohjaaja