Teemailta

to 16.1. klo 18.00 – to 16.1. klo 19.00

Fokus, kauppakeskus Mall of Tripla, 5. krs (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)

Vuoden 2018 kristillinen kirja "Lapseni on poissa – kirja suruun", toim. Eeva Peura ja Tarja Tervahauta

Esittelyssä vuoden 2018 kristillinen kirja Lapseni on poissa – kirja suruun (Kirjapaja 2018), toim. Eeva Peura ja Tarja Tervahauta.

Kirja on syntynyt vertaistueksi ja vierellä kulkijaksi suruprosessiin. Omakohtaiset kertomukset tarjoavat vertaistukea raskaan menetyksen kokeneille ja heidän läheisilleen. Oman tarinansa jakaa parikymmentä isää, äitiä, isovanhempaa ja sisarusta.

Mukana illassa ovat teoksen toimittaneet pastori Eeva Peura ja perhe- ja psykoterapeutti Tarja Tervahauta. Illan juontaa Töölön seurakunnan seurakuntapastori Santeri Kaleva.

”Tämä kirja on pieni ja suuri, kevyt ja raskas, kaunis ja karmea. Tekstit ovat yhtäältä lyhyitä, helppolukuisia ja nopeita ja toisaalta päivän pysäyttäviä, arkea häiritseviä ja rauhaa järkyttäviä. Oman lapsen menettäminen on suurin pelko jokaiselle äidille ja isälle. Kirjan kertomukset antavat erilaisissa surun vaiheissa oleville peilin äärimmäisen menetyksen tarkasteluun mutta myös oven selviämisen toivoon.”

Piispa Teemu Laajasalo

vuodenkristillinenkirja.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessä