Kirjallisuusilta: Unelmiaan toteuttavat naiset

ke 11.12. klo 17.00

Fokus, Mall of Tripla (5. krs) (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)

Vieraana kirjailija Mia Kankimäki

Tervetuloa kirjallisuusiltaan keskiviikkona 11.12. kello 17 Töölön seurakunnan Fokus-monitoimitilaan kauppakeskus Mall of Triplaan (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)!

Kirjallisuusillan teemana on "Unelmiaan toteuttavat naiset". Illan vierasta, kirjailija Mia Kankimäkeä, haastattelee Töölön seurakunnan kauppakeskuspastori Piia Klemi.

Mia Kankimäki on opiskellut yleistä kirjallisuustiedettä Helsingin yliopistossa, josta hän on valmistunut filosofian maisteriksi. Kankimäki on työskennellyt eri kustantamoissa mainos- ja kustannustoimittajana.

Kankimäki sekoittaa bestsellereissään lajityyppejä ja liikkuu kauno- ja tietokirjallisuuden rajamailla. Toisessa kirjassaan "Naiset joita ajattelen öisin" (2018, Otava) Kankimäki matkustaa inspiroivien historiallisten naisten jäljillä Afrikassa, Italiassa ja Japanissa. Esikoisteos "Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin" (2013, Otava) vei Kankimäen Japanin Kiotoon etsimään tuhat vuotta sitten elänyttä japanilaista hovinaista ja kirjailijaa Sei Shōnagonia.

Kuva: Tommi Tuomi, Otava

• Nuorille Nuorille
  • Aikuisille Aikuisille

Mia Kankimäki kustantamo Otavan kotisivuilla Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Töölön seurakunta

turisti- ja kauppakeskuspappi / Tourist and Shopping Mall Priest
Lutherinkatu 3

Fokus, Mall of Tripla Pasila & Temppeliaukion kirkko. Virkavapaalla 31.5.2024 asti.