Valon ja ilon messu

to 28.11. klo 18.00

Tuomaankirkko (Pihlajatie 16, 00270 Helsinki)

feat. Niilo Rantala ja Heidi Pyykkönen

Liturgia: kappalainen Jari Leinonen, saarna: seurakuntapastori Hannu Hietalahti

Musiikkivieraat: Niilo Rantala ja Heidi Pyykkönen

Valon ja ilon messu on Töölön seurakunnan vapaaehtoisten ja työntekijöiden yhdessä toteuttama ihmisläheinen messu Meilahden kirkossa sijaitsevassa Tuomaankirkossa. Messun jälkeen tarjoillaan kirkkokahvit ja -teet seurakuntasalissa.

Valon ja ilon messuissa on vaihtuvat saarna- ja musiikkivieraat. Syyskauden 2019 viimeinen Valon ja ilon messu järjestetään 19.12.

Haluaisitko Sinä osallistua Valon ja ilon messun suunnitteluun ja toteuttamiseen? Ota yhteyttä!

***

Niilo Rantala on säveltäjä ja runoilija, joka on on säveltänyt laulusarjoja muun muuassa Saima Harmajan, Arto Mellerin, Mihaly Vaqin ja Arno Kotron runoihin. Laulujen lisäksi hän on tehnyt lukuisia musiikillisia performanssiteoksia. Runoilijana Rantala on julkaissut muun muassa Heidi Pyykkösen kanssa rakkausrunoelman ”Aina” ja käännöksenä William Blaken runon ”Viattomuuden ja kokemuksen lauluja”.

Marraskuun Valon ja ilon messuun Rantala on valinnut esitettäväksi laulujaan, joissa korostuvat valon ja ilon teemat sekä kiitollisuus ja riemu.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Töölön seurakunta, Töölön seurakunnan vapaaehtoiset