Pop-messu

su 3.11. klo 17.00 – su 3.11. klo 19.00

Töölön kirkko (Topeliuksenkatu 4, 00260 Helsinki)

feat. Elisa Laiho

21. sunnuntai helluntaista. Jeesuksen lähettiläät.

Artistivieras: Elisa Laiho

Pop-messun jälkeen pidetään jatkot ja kirkkokahvit seurakuntasalissa. Messun yhteydessä on saatavilla lastenhoitoa.

Pop-messu järjestetään joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina Töölön kirkossa kello 17. Pop-messussa on mukana vierailevia messupalvelijoita ja artistivieraita. Syyskauden 2019 viimeinen Pop-messu järjestetään 1.12.

***
Elisa Laiho on laulaja, pianisti ja lauluntekijä, joka on valmistunut Sibelius-Akatemiasta vuonna 2006. Laiho on julkaissut muun maussa oman soololevyn ja EP-julkaisuja sekä yksin että yhtyeen kanssa.

Laiho on keikkaillut ja konsertoinut sävellyksiään esittäen Suomessa ja laajalti ulkomailla kokoonpanoissa Iris Ensemble, Elisa Laiho Acoustic Flow, Elisa Laiho Ensemble, Shebean sekä Sibyl Vane.

Laiho on ollut säveltäjänä myös muille yhtyeille ja artisteille, kuten Rajattomalle ja Annabel Haileylle, sekä tehnyt vierailuja teatterituotantoihin.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki