Ville Laaksosen levynjulkaisukonsertti

pe 25.10. klo 18.00 – pe 25.10. klo 19.00

Fokus kauppakeskus Mall of Triplassa (Pasilan Asema-aukio 1 A, 00520 Helsinki)

Spaces Around Times -pianoalbumin julkaisukonsertti

Ville Laaksosen "Spaces Around Times" -pianoalbumin julkaisukonsertti Töölön seurakunnan Fokus-monitoimitilassa kauppakeskus Mall of Triplassa. Konsertissa kuullaan albumin kappaleita ja Pariisissa syntyneitä uusia sävellyksiä.

Vapaa pääsy, tervetuloa!

***

Ville Laaksonen on helsinkiläinen säveltäjä ja muusikko. Laaksonen on vaikuttanut useissa projekteissa kuten laulanut ja sovittanut kuoro-osuuksia Nightwishille, esiintynyt musikaaleissa, kirjoittanut kappaleita Antti Tuisku Official:lle, julkaissut sooloalbumin Boy With Strings -nimellä sekä laulanut Lara Fabianin kanssa miljoonille televisiokatsojille venäläisessä laulukilpailussa.

Nyt Laaksonen on palannut juurilleen ja säveltänyt albumillisen pianokappaleita. Kappaleet ovat tunnelmaltaan visuaalisia ja elokuvamaisia, joissa kuuluu melankoliaa, yksinäisyyttä, toivoa ja lohdullisuutta.

Ville Laaksonen Spotifyssa

• Musiikki Musiikki