Messu Temppeliaukion kirkossa klo 10

su 23.5. klo 10.00 – su 23.5. klo 11.30
Temppeliaukion kirkon alttari, jolla palaa kaksi kynttilää.

Temppeliaukion kirkko

Helluntaipäivä. Pyhän Hengen vuodattaminen.

L: Santeri Kaleva, s: Hannu Ronimus, k: Henri Hersta, Pete Vuorio

Kolehti: "Evankeliumin sanoma kuuluu kaikille" - Kolehti evankelioimistyöhön ja teologiseen koulutukseen Suomen Lähetysseuran kautta.

"Kolehdin sijaan toivomme sinun osallistuvan Suomen Lähetysseuran kautta kolehtikeräykseen, jolla tuetaan tälle sunnuntaille suunniteltua kohdetta.

Kolmasosa maailman väestöstä ei ole kuullut evankeliumia. Myös tulevilla sukupolvilla on oikeus kuulla evankeliumin sanoma, joka kutsuu ihmisiä opetuslapseuteen ja uuteen elämään Kristuksessa.

Suomen Lähetysseura tukee paikallisseurakuntien hengellistä työtä lähettämällä lähetystyöntekijöitä sekä kouluttamalla pappeja ja maallikkoevankelistoja kasvaville seurakunnille eri puolille maailmaa. Kasvavat seurakunnat tarvitsevat koulutettuja työntekijöitä.

Lahjoita haluamasi summa MobilePayllä numeroon 63500
tai
Lähetä tekstiviesti KOLEHTI10 (10 €) numeroon 16155.

Kolehtiin voi osallistua myös osoitteessa suomenlahetysseura.fi/kolehti

Jumala lahjanne runsaasti siunatkoon.

Keräyslupa RA/2020/1538"

Messuun voi osallistua kuusi (6) henkilöä vallitsevista koronarajoituksista johtuen. Rajoitukset ovat voimassa ainakin 31.5.2021 asti.

Temppeliaukion kirkon messuun voi osallistua lisäksi suorana lähetyksenä Töölön seurakunnan YouTube-kanavalla sunnuntaisin kello 10. Katsoaksesi lähetystä koko näytöllä klikkaa valitsemasi messulähetyksen alalaidassa olevaa ruutu-symbolia (koko näyttö) tai paina näppäimistöltäsi f-näppäintä lähetyksen ollessa käynnissä. Mobiiliselaimella kosketa videon otsaketekstiä, niin selaimesi avaa lähetyksen ja saat avattua lähetyksen siellä koko näytölle.

Kuva: Juha Martinmaa

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä